
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Zīmolu reģistrs (Brands)
Sistēmā izveidots Zīmolu reģistrs kā atsevišķa apsakšsadaļa - sadaļā Preferences.
Direktoriem un atsevišķiem lietotājiem (atbildīgajiem par klientu līgumu pievienošanu) sistēmā ir tiesības pievienot Zīmolu pie klientiem.
Kā pievienot klienta zīmolu?
-
Dodies uz konkrētā klienta līgumu sadaļā Contacts – Clients
-
Klikšķini uz Brands
-
Ja sistēma piedāvā konkrēto zīmolu automātiskajā izvēlnes logā – izvēlies zīmolu un klikšķini Update
4. Ja automātiskajā izvēlnes logā nav pieejams nepieciešamais zīmols , ievadi zīmola nosaukumu, klikšķini uz Create ‘’zīmola nosaukums’’ un Update.
Kā atvienot zīmolu no klienta?
-
Dodies uz konkrētā klienta līgumu sadaļā Contacts – Clients
-
Klikšķini uz Brands
3. Zīmolu sarakstā, klikšķinot uz krustiņu, noņem lieko zīmolu un apstiprini izmaiņas, klikšķinot uz Update*
*vēsturiskajās kampaņās, kurās zīmols ticis izmantots, tas saglabāsies.
Kā rīkoties, ja nepieciešams nomainīt esoša zīmola nosaukumu?
-
Sazinies ar sistēmas lietotāju, kuram ir piekļuve sadaļai Preferences – Brands (superuser)
-
Attiecīgais lietotājs dodas uz sadaļu Preferences – Brands
-
Atrod attiecīgo zīmolu






4. Nomaina nosaukumu un klikšķina Update.**
** šādā gadījumā visās kampaņās, arī vēsturiskajās, kurās konkrētais brands izmantots, tiks nomainīts tā nosaukums.

Neatradi, ko meklēji?
Raksti mums: support@niit.lv