Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)

Zīmolu reģistrs (Brands)

Sistēmā izveidots Zīmolu reģistrs kā atsevišķa apsakšsadaļa - sadaļā Preferences.

Direktoriem un atsevišķiem lietotājiem (atbildīgajiem par klientu līgumu pievienošanu) sistēmā ir tiesības pievienot Zīmolu pie klientiem.

Kā pievienot klienta zīmolu?

  1. Dodies uz konkrētā klienta līgumu sadaļā Contacts – Clients

  2. Klikšķini uz Brands

  3. Ja sistēma piedāvā konkrēto zīmolu automātiskajā izvēlnes logā – izvēlies zīmolu un klikšķini Update

 

4.  Ja automātiskajā izvēlnes logā nav pieejams nepieciešamais zīmols , ievadi zīmola nosaukumu, klikšķini uz Create ‘’zīmola nosaukums’’ un Update.

 

 

Kā atvienot zīmolu no klienta?

  1. Dodies uz konkrētā klienta līgumu sadaļā Contacts – Clients

  2. Klikšķini uz Brands

 

 

 

 

 

3. Zīmolu sarakstā, klikšķinot uz krustiņu, noņem lieko zīmolu un apstiprini izmaiņas, klikšķinot uz Update*

*vēsturiskajās kampaņās, kurās zīmols ticis izmantots, tas saglabāsies.

 

 

 

Kā rīkoties, ja nepieciešams nomainīt esoša zīmola nosaukumu?

  1. Sazinies ar sistēmas lietotāju, kuram ir piekļuve sadaļai Preferences – Brands (superuser)

  2. Attiecīgais lietotājs dodas uz sadaļu Preferences – Brands

  3. Atrod attiecīgo zīmolu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

brands_edited.jpg
add brand.png
brand name.png
delete brand.png
remove brand_edited.jpg
change brand name.png

4. Nomaina nosaukumu un klikšķina Update.**

** šādā gadījumā visās kampaņās, arī vēsturiskajās, kurās konkrētais brands izmantots, tiks nomainīts tā nosaukums.

brand name update.png

Neatradi, ko meklēji?

Raksti mums: support@niit.lv